x

Karácsony utáni visszaküldés

Karácsony utáni visszaküldés

  • Áru cseréje vagy visszaküldése Karácsony után is!
  • Nem megfelelő ajándék vagy rossz méret? Nem baj! Az áru cseréje vagy visszaküldése 2022. január 15-ig lehetséges!

Készleten lévő termékek

Készleten lévő termékek

  • A mi prioritásunk, hogy Ön a megrendelt árut a lehető legrövidebb időn belül megkapja, ezért az összes árut készleten tartjuk! Ennek köszönhetően garantáljuk a kézbesítést 24 - 48 órán belül (a 12:00 előtt leadott rendelésekre vonatkozik). Abban az esetben, ha a áru nincs nincs készleten, a lehető leghamarabb felvesszük önnel a kapcsolatot, és egyeztetünk a szállítás várható időpontját illetően.

 

Szállítás 2-3 munkanapon belül

  • Azok az áruk, amelyeknél szállítás 2-3 munkanapon belül van feltüntetve a beszállító raktárában vannak, az áru megrendelését követően a második munkanapon lesz kiszállítva nekünk, majd ez után azonnal ki lesz szállítva Önnek a rendelésében megadott címre.
  • A kézbesítés ezért a megrendeléstől számított 2-3 munkanapon belül történik.

 

Raktáron a beszállítónál

  • az áru a beszállító ráktárán van, és az ilyen áru kiküldése 24 órán belül történik. Ha a rendelésében több olyan termék van, amely raktáron vann, a rendedelés felosztható, és a megrendelt árukat több szállítmányban szállítjuk Önnek ki, mivel azokat közvetlenül a beszállító raktárából küldik el az Ön címére.

 

Ügyfélfiók

Milyen előnyökkel jár a regisztráció?

  • A weboldalunkban történő regisztrációval teljes hozzáférést biztosít rendeléseihez, gyorsan kiválaszthatja a szállítási címet
  • A regisztráció után automatikusan bekerül a hűségprogramunkba, ahol minden rendelés után hűségpontokat kap, amelyeket a következő rendelésénél kedvezmény formájában cserélhet.

Mit tegyek, ha eljelejtettem a jeszavamat, vagy nem tudok bejelentkezni az ügyfélfiókomba?

  • Mindössze annyit kell tennie, hogy a bejelentkezési oldalon rákattint az "ELFELEJTETT JELSZÓ" gombra, és kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat.

Hogyan regisztrálhatok és kaphatok előnyöket?

  • Csak annyit kell tennie, hogy rákattint a REGISZTRÁCIÓ gombra és kitölti a regisztrációs űrlapot.

Mit kell tennem, ha meg akarom szüntetni az ügyfélfiókomat?

  • Ha törölni szeretné ügyfélfiókját, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@newfitshop.hu e-mail címen, és fiókját törölni fogjuk.

Áru cseréje és visszaküldése

Hogyan kell eljárni a megvásárolt áru cseréje vagy visszaküldése esetében?

  • Az áru cseréjére vagy visszaküldésére 14 nap áll rendelkezésére indoklás nélkül.
  • Az áru cseréjéhez vagy visszaküldéséhez szükséges a vásárlási bizonylat és az online reklamáció leadása
  • Az árunak nem használt állapotban és eredeti csomagolásban kell lennie.
  • Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba a mellékelt szálával.

Hogyan tudom visszaküldni az árut?

  • Visszaküldés Csomagküldő átvevőhely segítségével: Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba a mellékelt számlával, és vigye el a legközelebbi Csomagküldő átvevőhelyre, ahol csak meg kell adni azt az egyedi kódot, amelyet az online reklamáció során kap meg, és a átvevöhely személyzete a minden elintéz. Ez a visszaküldési lehetőség teljesen ingyenes, és a visszaküldési költségeket mi fizetjük, Ön nem fizet semmit!
  • AZ UTÁNVÉTTEL VISSZAKÜLDÖTT ÁRU NEM LESZ ÁTVÉVE!

Mennyi ideig tart az árucsere?

  • Ha a kívánt áru készleten van, a csere azonnal történik, és a kicserélt árut a reklamációból származó áru átvételének napján elküldjük Önnek.
  • Ha a kívánt áru nincs készleten, akkor további információért ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

Mennyi ideig tart a pénzem visszatérítése?

  • A visszatérítés a reklamációja beérkezésétől számított 14 napon belül történik.

Fizetés

Hogyan tudom kifizetni a rendelésem?

  • Online bankkártyás fizetés - a rendelés befejezése után átirányítva lesz a GoPay fizetési átjáróra
  • Online banki átutalás a GoPay fizetési átjáron keresztül - a rendelés befejezése után átirányítva lesz a GoPay fizetési átjáróra
  • Google Pay
  • Paypal
  • Utánvétel

Rendelések

Hogyan tekinthetem meg a rendelésem állapotát?

  • Az ügyfélfiókba való bejelentkezés után a ,,Rendelések áttekintése“ részben megtalálható az összes rendelése aktuális állapota.

Rossz árut/hibás árut kaptam

  • Ha rossz árut kapott, elnézését kérjük a kellemetlenségért. Kérjük, fényképezze le a szállítmányt és annak tartalmát, majd a fotókat és a hiba leírását küldje el nekünk info@newfitshop.hu e-mail címünkre vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a +36205144524  telefon számon.

A rendelés hiányosként érkezett

  • Mivel külső raktárunkkal dolgozunk, a rendeléseket kivételes esetekben 2 szállítmányra osztjuk fel. Ha olyan terméket rendel, amelynél az szerepel, hogy  "Beszállító raktárán van". Ez azt jelenti, hogy az áru a külső raktárunkon van, és a rendelése 2 csomagra lesz felosztva.

Szállítás

Szállítás

Az áru kézbesítése megadott címre GLS futárszolgálattal.

  • 1500 Ft (0 Ft - 30 000 Ft -os rendelés esetén)
  • Utánvétel díja 390 Ft.
  • Ingyenes szállítás 30 000 Ft feletti rendelés esetén

 

Az áru kézbesítése Csomagküldő.hu átvevőhelyre

  • 1500 Ft (0 Ft - 30 000 Ft -os rendelés esetén)
  • Utánvétel díja 390ft
  • Ingyenes szállítás 30 000 Ft feletti rendelés esetén

 FIGYELEM: Az utánvétel díja 390 Ft.

  • A rendelése a evidálása után 15 percen belül csomagolásra kerül és átadásra a futárszolgálatnak ( 12:00 előtt megrendelt rendelésekre vonatkozik).
  • A rendelése szállításáról e-mailben és smsben fogjuk Önt tájékoztatni.
  • A rendelése munkanapon 24 órán belül kézbesítve lesz.
  • Ha a rendelése 3 munkanapon belül nem lesz kézbesítve a visszaigazoló e-mail kézbesítésétől számítva, kérjük, azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben.

Hogyan szerezhet információkat?

Hogyan szerezhet információkat?

  • Az összes információ az e-shopunkról és minden ami vele kapcsolatos megtalálható az Általános szerződési feltételekben. Amennyiben nem találta meg amit keresett, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a következő tel. számon +36205144524 minden munkanapon 9.00 órától 17.00 óráig, vagy lépjen velünk kapcsolatba
  • üzenetben a Facebook oldalunkon vagy e-mail címünkön info@newfitshop.hu
Kedvenc Márkák

MenuX

Weboldal üzemeltető: TOM PLUS s.r.o. , székhelye: Kasárenská 25, 94001 Nové Zámky, IČ: 46734112, mint a személyes adatok kezelője ezen a weboldalon a weboldal működéséhez és analitikai célokra, valamint az Ön hozzájárulása esetén a hirdetések személyre szabásához szükséges sütiket dolgozza fel. Olvassa el a cookie-kat.

Egyetértek